Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ida, Emma - 15 oktober 2010 16:39

det jobbas på för fullt med mina smycken och jag har fått en del nya idéer som jag tänkte att jag ska försöka få tid till att prova i nästa vecka.

jag tycker att dem armbanden som jag jobabr med nu ä'r bland dem snyggaste som jag gjort hittills.

det började egentligen med att jag aldrig hittade några smycken som jag tyckte passade mig så jag började göra dem själv. jag vet inte om det blir något billigare men det är deffinitivt ingen annan som har ett likadant smycke. sen har jag kunnat utveckla och bygga vidare på mina idéer och förbättrat dem och anpassat dem till andra kunder. det är kul att skapa med händerna.!


/Emma

Av Ida, Emma - 15 oktober 2010 11:18

Idag har jag sorterat bland alla mina pärlor, det blev 3 stycken askar fulla!

Jag har gjort några stycken till armband, men jag kommer hela tiden på nya idéer så det blir massa olika armband. Så nu har jag massa idéer som bara vill ut!

Jag lägger upp lite bilder på några nya armband, de är inte rikigt helt klara än för lås fattas!


Det första armbandet är i materialet skinn, de andra är i bomull.

Jag ska sedan sätta på lås och förlängningskedja, det är därför de ser så små ut!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards