Alla inlägg under januari 2011

Av Ida, Emma - 13 januari 2011 12:06

Det var som sagt ett tag sedan det skrevs något här men nu är det ett nytt år och jag har nya ideér som jag kommer jobba med under våren. Syrran och jag har pratat om att försöka nå ut till kunder på bästa möjliga sätt och vi funderar på att skriva in oss på någon webbaserad shop och försöka sälja lite. Vi ska prata om det näs vi träffas och så får vi se hur vi gör.

Jag ahr blivit inspirerad av olika webshoppar som säljer smyckestillbehör. det var ett tag sedan jag var inne och kollade runt och jag blev förvånad över hur mycket nytt som kommit in.

Jag blir så sugen på att köpa allt som jag ser och bara ta en helg och låta fantasin flöda och tillverka allt som jag har funderat på under den senaste tiden. Jag har märkt att om man sysselsätter sig när man har mycket att tänka på så går det lite lättare att slappna av och låta bli att tänka på det och jag mår bättre av det dessutom.


Tack för mig!

Emma

Ovido - Quiz & Flashcards