Alla inlägg under november 2010

Av Ida, Emma - 27 november 2010 18:53

Ja idag var det julmarknaden i Linköping, Vi stod och sålde våra smycken men tyvärr kom det inte så mycket folk som vi hade hoppas på....

Det gjorde att vi inte fick så mycket sålt. Men vi fick en idé av en av våra kunder när en dam frågade om vi inte hade en butik i stan eller om vi bara fanns på internet.

Så nu har vi börjat "spåna" lite grann om vi skulle starta en butik inom några år och verkligen satsa på det här!


Vi får väl se hur det går.

Av Ida, Emma - 4 november 2010 09:44

Ja, jag har inte skrivit på ett tag men nu har jag inhandlat lite mer material: lite lås och ringar och sånt som man behöver... Det känns lite som man behöver köpa mer hela tiden men när man har köpt det så känns det ändå som att det fattas någonting ändå!


Jag satte mig i alla fall igår och gjorde klart mina skinarmband så såhär blev de:

Riktigt Snygga tycker jag! Har några andra i skinn också så de är som en egen kollektion nästan!

Ovido - Quiz & Flashcards