Alla inlägg under december 2010

Av Ida, Emma - 14 december 2010 18:31

nu är det ett tag sedan vi skrev något här men det beror på att i alla fall jag har lagt det här med smyckestillverkning lite på hylla nu under jul. jag har mycket i skolan och har en del andra saker i livet som har kommit emellan.det tar emot att fortsätta känner jag också i och med att det gick dåligt på marknaden. förmodligen så är det så att vi inte har hittat rätt marknad för oss ännu men det ger ju självförtroendet ändå en liten törn måste jag säga. det får mig att fundera på om man borde tänka om när det gäller designen eller om vi ska inrikta oss på något helt annat. det tål att tänkas på.men jag gör först och främst smycken som jag tycker om och om någon mer gillar dem och vill köpa dem så är ju det alltid ett plus men det vore roligt om det gick att leva på smyckena för det är ju så roligt och jag har alltid nya idéer som jag skulle vilja prova.Tack för mig!Emma

Ovido - Quiz & Flashcards